Plymouth baruPenukar 20 kVSorotan industri

  • masa pelepasan:2023-12-31 21:07:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:519
  • Penerangan pantas:

    Plymouth baru,Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah je

Kandungan artikel

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Plymouth baruPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Az ZulfiBunyi dalam kes kegagalan fasa

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


Plymouth baruPenukar 20 kVSorotan industri



Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering,Plymouth baruHarga pengubah kuasa 200KVA, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Kerja kerjaApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


Plymouth baruPenukar 20 kVSorotan industri



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Selamat datang panggilanKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga,Plymouth baruScb10 dry type transformer, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Plymouth baruOperasi pengubah tenggelam minyak

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil,Plymouth baruLaporan ujian pengubah kuasa, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

PlymouthbaruMaklumat produk lain
  • Kafr QasimPenukar minyak 1000 KVA ditenggelamkanApakah sebab-sebab pemakaian pantas

    Kafr QasimPenukar minyak 1000 KVA ditenggelamkanApakah sebab-sebab pemakaian pantas

  • Busgow FreiburgPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjual

    Busgow FreiburgPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjual

  • Busgow FreiburgJembatan naik hidraulik tetapKeperluan dos

    Busgow FreiburgJembatan naik hidraulik tetapKeperluan dos

  • ELFORDContainer Jembatan NaikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

    ELFORDContainer Jembatan NaikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

  • ELFORDPenangkapan platform bergerak sendiriPrinsip bekerja ke arah yang betul

    ELFORDPenangkapan platform bergerak sendiriPrinsip bekerja ke arah yang betul

  • ELFORDLif rumah tingkat duaBahagian struktur pengetahuan penyelenggaraan rutin

    ELFORDLif rumah tingkat duaBahagian struktur pengetahuan penyelenggaraan rutin

  • QalansuwaPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanBerpatutan

    QalansuwaPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanBerpatutan

  • XiqingPlatform angkat silinder hidraulikBagaimana saya boleh memilih yang betul

    XiqingPlatform angkat silinder hidraulikBagaimana saya boleh memilih yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat Plymouth baruPenukar 20 kVSorotan industri memberi anda Plymouth baruPenukar 20 kVSorotan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan Plymouth baruPenukar 20 kVSorotan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Plymouth baruPenukar 20 kVSorotan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Plymouth baruPenukar 20 kVSorotan industri. Plymouth baruPenukar 20 kVSorotan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Plymouth baruPenukar 20 kVSorotan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!